23 ago 2007

Gràcies Belletti


Belletti se’n va al Chelsea, i amb ell marxa l’autor del gol que ens va donar la segona Champions. El brasiler serà, possiblement, un dels jugadors més mediocres que passarà a la història del club. Belletti ha estat un jugador irregular, descontrolat, mal defensor... però també ha estat un bon professional que ha sortit amb molta dignitat i deixant diners a la caixa. D’aquí a uns anys, quan expliquem qui era Belletti als nostres nets, ja no recordarem els seus errors en defensa ni el poc que ha demostrat al club; només recordarem aquell gol, com es posava les mans al cap, com es passejava per l’estadi després del partit... i recordarem el feliços que ens va fer aquell 17 de maig. Molta sort!

Foto: elecash.org


Gol de Belletti a París:




6 comentarios:

Pau Margarit Company dijo...

Osstia tu quins moments, et recomanaria que escoltessis el resum de la narració del final de la champions que va fer rac1, ahir el vaig escoltar, em va transportar de pet al 17 de Maig, he de dir que hariem de valorar més el gol d'Eto'o en aquella final.

Xals dijo...

A mi m'agradava Belletti, no solament pel gol de París. És una pena que hagi marxat, però com últimament no tenim molta sort al sorteig de la Champions, potser el veiem al Camp Nou amb el Chelsea. Tot i que aquest any no será en la lligueta, haurà de ser més endavant.

Fins aviat.

Anónimo dijo...

@pau margarit company

Fa uns dies vaig trobar i vaig escoltar un Cd amb el resum de la temporada que de RAC-1. Ufffff…. Gallina de piel!!

Carlos Mayo dijo...

Hola!

Soc Carlos de magiablaugrana.
T'he afegit als meus links. Pots fer-ho tu també amb mi si vols.

Salutacions
magiablaugrana

Anónimo dijo...

@carlos alvarez mayo

Fet. Passa pel blog quan vulguis!

elsavidelcampnou.blogspot.com

Alba dijo...

Era el millor pel Barça i pel jugador. La temporada pasada va tenir molt pocs minuts i aquesta hagués set més del matiex. Aixo demostra que el jugador mira pel seu futur.
Salutacions